Hennie
Ik dacht bij mezelf eens kijken wat voor voorbeelden jij bedacht hebt, maar als ik de url aanklik dan krijg ik alleen maar de melding in een wit scherm " error 3 ".
Normaal ben ik dit niet gewend van jou als expert op pc gebied [:o)].
Maar wat betreft de foto's die vind ik altijd wel interessant dat is nu net dat beetje extra wat ook het forum wat smeuïger maakt.
Die foto's van Albert de Wilde zijn voor mij voortreffelijk en mag er daarom altijd graag naar kijken, zou ze erg missen.
Kan je geen stemming houden onder de forumgebruikers en dan vaststellen wat zij er van vinden?
Groeten Jack
Te grote forumkrant.
- J A Verwijmeren
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: Te grote forumkrant.
Hoi Jack,
Ik ben er de laatste uren mee bezig geweest dus het verbaast me niets als er zo nu en dan foutmeldingen optreden.
probeer het nog maar eens.
groet,
Hennie
Ik ben er de laatste uren mee bezig geweest dus het verbaast me niets als er zo nu en dan foutmeldingen optreden.
probeer het nog maar eens.
groet,
Hennie
- J A Verwijmeren
- Contacteer:
Hay Hennie
Veel beter nu en het werkt ik wist wel dat je het zo voor elkaar had.
Alleen ik heb mijn keuze al gemaakt de laatste die is het grootst, bij de eerste moet je echt een bril of vergrootglas hebben om te kunnen zien wat er staat.
Maar voor mij is een grote reeks foto's ook geen probleem ik heb kabel
.
Bedankt Hennie voor de snelle reactie
Veel beter nu en het werkt ik wist wel dat je het zo voor elkaar had.
Alleen ik heb mijn keuze al gemaakt de laatste die is het grootst, bij de eerste moet je echt een bril of vergrootglas hebben om te kunnen zien wat er staat.
Maar voor mij is een grote reeks foto's ook geen probleem ik heb kabel

Bedankt Hennie voor de snelle reactie
Romée heeft gelijk. Natuurlijk is het mooi om veel plaatjes op het forum te hebben, en steeds meer mensen hebben kabel of adsl, dus dat is het probleem niet, maar het punt is dat bijenhouden.nl maar een 'beperkte' hoeveelheid data per maand mag verbruiken. En met veel plaatjes genereren we veel data, en dan wordt onze maandelijkse limiet overschreden. [:(]Romée van der Zee schreef:
Mag ik er nog aan toevoegen dat ook de bandbreedte van het forum zelf onnodig belast wordt door teveel plaatjes.
Romée
Groet,
Henk
Dag Henk, Romee,
hoeveel is de data limiet per maand als ik vragen mag ?
Erik
hoeveel is de data limiet per maand als ik vragen mag ?
Erik
Erik,
de huidige limiet is 7Gb per maand, maar er draaien meer onderdelen dan alleen het forum op onze server (hoewel het forum er het meest van verbruikt).
Groet,
Henk
de huidige limiet is 7Gb per maand, maar er draaien meer onderdelen dan alleen het forum op onze server (hoewel het forum er het meest van verbruikt).
Groet,
Henk