Hoe kan het forum verbeterd worden?

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Hennie Peters
Contacteer:

Re: Hoe kan het forum verbeterd worden?

Bericht door Hennie Peters »

Piet,
Ik zat onzin uit te kramen (zoals gewoonlijk), heb mijn bijdrage verwijderd.

groet,
Hennie
Piet Jager
Contacteer:

Bericht door Piet Jager »

Hier naar opzoek Piet? Ga naar de hoofdpagina klik op redactie (Hans)
Hans,

Ook niets te vinden over wie nu rubriekbeheerder zijn van welke rubriek!

!Piet
Henk Klok

Bericht door Henk Klok »

Piet,
Hennie dacht dat de functie van het forum waarmee de rubrieksbeheerders worden getoond aan stond. Dit was niet het geval. Het was destijds uitgezet om ruimte op het forum te besparen. Nu staat het aan, en zou je bij Alle Forums de beheerders aan de rechterkant moeten zien staan.
Ik hoop dat deelnemers met kleinere schermen hier niet teveel last van hebben.

Groet,
Henk
Piet Jager
Contacteer:

Das ist Klasse!
Maar ik heb ook een 18 inch scherm!

!Piet
Henk Klok

Bericht door Henk Klok »

Piet, als ik zo onbeschaamd mag zijn, je hebt een beetje last van verbeteritis [}:)] [:)]
Zelfs het kleinste foutje in het kleinste berichtje verbeter je.
Groet,
Henk
Piet Jager
Contacteer:

Henk,

Ja, dat klopt! Zo ben ik!

"Ie motten nooit 'n mens 't recht ofnemen om zokzulf te wezen" [;)]

!Piet
Gerard van Gastel
Contacteer:

Bericht door Gerard van Gastel »

Het is trouwens muggenziften en niet muggeziften,

Als een nieuw bezoeker van dit forum wil ik graag even kwijt dat ik het een prima forum vind, erg leerzaam voor de beginnende imker en vast ook voor de meer ervaren imker. Wel jammer is dat er regelmatig reakties komen die helemaal niet ter zake doende zijn ( en vaak wat pietlutterig) en misschien beter per e-mail kunnen worden gestuurd naar de betreffende persoon.
heidecap
Contacteer:

Bericht door heidecap »

Henk Klok schreef:
Piet,
Hennie dacht dat de functie van het forum waarmee de rubrieksbeheerders worden getoond aan stond. Dit was niet het geval. Het was destijds uitgezet om ruimte op het forum te besparen. Nu staat het aan, en zou je bij Alle Forums de beheerders aan de rechterkant moeten zien staan.
Ik hoop dat deelnemers met kleinere schermen hier niet teveel last van hebben.

Groet,
Henk

Hallo Henk of Hennie,

Ik moet zelf even wennen aan de nieuwe lay-out.
Ik vergis me snel omdat ik in deze kolom de naam van de persoon verwacht met de laatste reaktie.
Rechts naast deze kolom echter, staan nog 2 symbooltjes : een geel en een paars symbooltje.
Het gele staat voor archief, het paarse voor een rechtstreekse reaktie zonder eerst de laatste reaktie gelezen te hebben. Dit komt toch nooit voor ? Volgens mij gebruikt niemand deze 2 symbolen vanaf de hoofdpagina. Kunnen ze niet weggelaten worden ?
Het gele archiefsymbooltje zou beter kunnen staan op de pagina zelf.
Staan ze op de hoofdpagina in jullie ogen hier toch als onmisbaar, misschien kun je deze kolom voor de duidelijkheid dan beter omwisselen met de kolom van de beheerders.
En dan nog iets, het forum is ziet zelfverversend.
Je moet vaak zelf refreshen, dan zie je een paars symbool voor nieuwe reaktie en dan ... is deze reaktie oud ?
Is hier niets aan te doen door, indien er een nieuwe reaktie is, het forum "zelf te laten refreshen "?

Ben benieuwd, Thomas

Hennie, ook de link die je hier beneden geeft moet je verversen, dus dat schiet niet echt op. Veel sites verversen tegenwoordig zichzelf ...
Hennie Peters
Contacteer:

Bericht door Hennie Peters »

Thomas,

Als je de nieuwe berichten wilt bekijken en ook verversen dan kan dat alleen met het tabblad "Recente onderwerpen" oftewel: http://www.bijenhouden.nl/forum/active.asp

groet,
Hennie
Henk Klok

Bericht door Henk Klok »

Gerard van Gastel schreef: Wel jammer is dat er regelmatig reakties komen die helemaal niet ter zake doende zijn ( en vaak wat pietlutterig) en misschien beter per e-mail kunnen worden gestuurd naar de betreffende persoon.
Alsnog welkom Gerard, blij dat je het een prima forum vindt.
Je hebt gelijk wat betreft de soms wat pietluttige berichten. Dat zou wel wat minder kunnen.
We zouden moeten proberen zo to the point mogelijk te zijn. Maar de boog hoeft niet altijd gespannen te zijn, dus af en toe mag het wel vind ik.
Het probleem is dat de schrijvers van die berichten, en ik ben bang daar soms ook bij te horen, zich op dat moment niet realiseren dat er meer mensen meelezen. Die het wat minder interessant vinden om te lezen. Iets om in de gaten te houden.

Groet,
Henk
Plaats reactie