poll ?

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Ria van den Berg
Contacteer:

poll ?

Bericht door Ria van den Berg »

Ik probeerde de "polls" en kreeg een keurig lijstje van de recente polls, toen ik verder wilde kwam dit op het scherm :
Microsoft JET Database Engine error '80040e14'

Syntax error (missing operator) in query expression ''Noordamerikaanse carnica's en een mengelmoes' WHERE MEMBER_ID =22'.

/poll/poll_login.asp, line 149

Wat doe ik fout ? Het maakte niet uit welke poll ik probeerde

vanuit de Peace River Vallei, Ria van den Berg
Henk Klok

Re: poll ?

Bericht door Henk Klok »

Ria,

uit de foutmelding die jij krijgt lijkt het wel alsof je een vraag stelde over Noordamerikaanse carnica's etc. Vreemd. Heb je ervoor misschien iets gezocht met de zoekfunctie? Of had jij zelf een nieuwe poll gemaakt (id=22). De foutmelding heeft het ook over de login. Misschien later nog eens opnieuw inloggen. Hopelijk een tijdelijk probleem. Ik krijg de polls gewoon te zien. Hennie Peters zal misschien meer duidelijkheid kunnen geven.
Groet,
Henk
Hennie Peters
Contacteer:

Bericht door Hennie Peters »

Ria,

Het is een heel merkwaardige foutmelding. Waarschijnlijk heb je vooraf gezocht op carnica's. Hoe deze tekst daarna in het loginscherm van de poll's terecht komt is me een raadsel. Als het vaker voorkomt wil ik er wel naar kijken, op dit moment moet ik het afdoen met: "instabiliteit van microsoft producten".
Wanneer dit blijft gebeuren, kun je me dan de handelingen opsommen die je voorafgaande aan de melding hebt uitgevoerd ?

groet,
Hennie
Ria van den Berg
Contacteer:

Bericht door Ria van den Berg »

Hallo Hennie en Henk,

Vanavond heb ik weer geprobeerd om in de polls te komen. Wat me nu op viel, was, dat ik op het forum automatisch wordt ingelogd, omdat ik dat heb aangevinkt (zo heet dat toch in het nederlands ?). Maar voor de polls moet ik dat opnieuw rechtsboven doen. Dan klik ik op een poll en moet ik weer inloggen op een schermpje midden in. Dat gaat goed, dan krijg ik een lijstje van de recente polls en als ik er eentje (maakt niet uit welke) aanklik, komt die boodschap weer op. Ik heb daarvoor niet de zoekfunctie gebruikt, maar gewoon het forum gelezen. Ik vind het wel grappig dat ik word geassocieerd met noordamerikaanse carnica's en een mengelmoes,want daar imkeren we mee, maar ik zou het toch leuk vinden als ik eens zo'n poll kon lezen. Misschien heeft het iets te maken met toen ik ooit eens de overwinteringspoll van Romée probeerde in te vullen. Dat lukte ook niet.
Als ik naar poll ga via het venstertje naast "foruminfo" krijg ik een bladzij met computertaal te zien.

vanuit de Peace River Vallei, Ria van den Berg
Henk Klok

Bericht door Henk Klok »

Wat me nu op viel, was, dat ik op het forum automatisch wordt ingelogd, omdat ik dat heb aangevinkt (zo heet dat toch in het nederlands ?). Maar voor de polls moet ik dat opnieuw rechtsboven doen.
Aangevinkt is het goede woord Ria [:)]. Voor het pollforum moet opnieuw worden ingelogd, dat klopt. Dat komt omdat 't naast het gewone forum draait. Er worden daar geen 'cookies' voor aangemaakt, dus elke volgende keer moet je weer inloggen.
Dan klik ik op een poll en moet ik weer inloggen op een schermpje midden in.
Dat is niet zoals 't hoort. Ik vraag me af of meer mensen daar last van hebben.
Ik vind het wel grappig dat ik word geassocieerd met noordamerikaanse carnica's en een mengelmoes,want daar imkeren we mee, maar ik zou het toch leuk vinden als ik eens zo'n poll kon lezen.
Dus je had niet zelf over de carnica's proberen te vragen/melden. Erg vreemd dat dit dan in de foutmelding komt als je een poll wilt inkijken!
Misschien eens uitloggen op 't forum en opnieuw inloggen. Wie weet helpt dat. Iets anders kan ik op dit moment ook niet verzinnen.

Nogmaals, ik zou graag horen als meer mensen zulke problemen hebben ondervonden.

Groet,
Henk
Hennie Peters
Contacteer:

Bericht door Hennie Peters »

Ria,
Als ik naar poll ga via het venstertje naast "foruminfo" krijg ik een bladzij met computertaal te zien.
Kun je mij de pagina per email toesturen die je te zien krijgt. Daaruit kan ik misschien afleiden wat er mis gaat.
En welke browser gebruik je ?

groet,
Hennie
Henk Klok

Bericht door Henk Klok »

Ria,
Hennie ontdekte dat sommige links naar het pollforum zonder het tussenvoegsel www op het forum stonden (mijn schuld [:I]). Dat zou inlogproblemen hebben kunnen opleveren. Die links heb ik nu verbeterd. Misschien verhelpt dat tenminste jouw veelvuldige inlogprobleem.
Groet,
Henk
Plaats reactie