Afgelopen zaterdag kon ik een kort filpje maken over een zwerm die uit mijn kast ging ontsnappen.
Ik heb de camera helaas echter gedraaid vastgehouden.
Is er hier iemand op het forum aanwezig die weet met welk programma dit filpje 90 graden te draaien is ?
http://home.12move.nl/heidecap/zwerm.htm
Alvast bedankt, Thomas
Filmpje over zwerm 90 graden draaien
-
- Contacteer:
Re: Filmpje over zwerm 90 graden draaien
Met het programma "virtualdub', maar voor je dat door hebt?Is er hier iemand op het forum aanwezig die weet met welk programma dit filpje 90 graden te draaien is ?
't Is wel een klein programmaatje.
!Piet
-
- Contacteer:
Thomas,
Ik heb die bijenkast in dat filmpje voor jou even weer recht gezet, maar bij het toezenden naar jouw emailadres kan hij (ruim 4 Mb) niet bij jou worden afgeleverd door hotmail.com
!Piet
Ik heb die bijenkast in dat filmpje voor jou even weer recht gezet, maar bij het toezenden naar jouw emailadres kan hij (ruim 4 Mb) niet bij jou worden afgeleverd door hotmail.com
!Piet
Piet, ik heb het door jou bewerkte filpje ontvangen. Het ziet er goed uit. Erg bedankt voor de moeite!
Ik zal de link nog even laten staan, dan kunnen eventuele geinteresseerden nog even kijken naar mijn swerm die na 10 minuten terugsloeg omdat zij zonder moer was. De moer was geknipt ...
T.
Ik zal de link nog even laten staan, dan kunnen eventuele geinteresseerden nog even kijken naar mijn swerm die na 10 minuten terugsloeg omdat zij zonder moer was. De moer was geknipt ...
T.
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
Leuk filmpje Thomas en een aardige site.
Hans
Hans
-
- Contacteer:
Thomas,
Je moet de oude naam 'zwerm.avi' nog even vervangen door de nieuwe naam 'zwerm-MPG4.avi' anders werkt het natuurlijk niet!
!Piet
Je moet de oude naam 'zwerm.avi' nog even vervangen door de nieuwe naam 'zwerm-MPG4.avi' anders werkt het natuurlijk niet!
!Piet
-
- Contacteer:
Hij doet het!!!!!
!Piet
!Piet