polyester spaarkasten

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Gerrit
Contacteer:

Re: polyester spaarkasten

Bericht door Gerrit »

beste collega imkers

ik ben er mee bezig geweest ik heb zelfs een geraamte gemaakt daar in de werkplaats
en een kast ring achter gelaten
en vervolgens zou de eigenaar mij bellen als die klaar was en hii zou grote aantalen gaan maken alles was rond
tot dat ik na twee weken ben gaan kijken en toen bleek hij de nacht ervoor te zijn gevlugd voor huur en belasting schuld
dus
dat wordt helaas voorlopig niets
hij zit in het buiteland
ik baalde als een stekker
maar kan er verder ook niets meer aan doen
hij schijnt in portugal te zitten dat is me effe te ver

bij deze dit is dus de stand van zaken helaas maar waar
groetjes gerrit-jan
Hennie Peters
Contacteer:

Bericht door Hennie Peters »

Vandaag ben ik op zoek geweest naar de prijs van polyesterhars. Ik was benieuwd hoeveel zo'n polyesterkast gaat kosten aan materiaal. Daarbij kwam ik de volgende uitspraak tegen:[quote]bron: http://www.wilsor.nl/produkten/polyesterharsen.htm
Om de karakteristieke polyestergeur van het uitgeharde product kwijt te raken (drinkwaterbakken enz.) is naharding bij verhoogde temperatuur (50-80°C) nodig.[/quote]
Ik wil niet de eerder gevoerde discussie over polyesterlucht weer oprakelen maar mogelijk is dit een oplossing voor het probleem.

groet,
Hennie
jaap
Contacteer:

Bericht door jaap »

kunstof kasten. hallo allemaal er zijn geisoleerde platen te koop met aan een zijde polyester waarom het zelf maken als het al in de handel is? de dikte is ongeveer 3cm incl het polyester.gr. jaap jager texel

jager
Hennie Peters
Contacteer:

Bericht door Hennie Peters »

Dat is goed nieuws Jaap, ik weet nog helemaal niet of ik er wel aan ga beginnen maar ik had vanmiddag op mijn werk even niets om handen en ben toen gaan speuren naar informatie.
De platen zullen toch aan elkaar bevestigd moeten worden. Waarmee kun je polyester beter lijmen dan met polyester ?
Weet jij of dergelijke platen ook in 18mm verkrijgbaar zijn? Als ik er aan begin dan wil ik er wel zeker van zijn dat de kamers uitwisselbaar met de standaard spaarkast.

groet,
Hennie

P.S.
"pee" schreef op een vorige pagina ook al dat er plaat verkrijgbaar is. Wie weet er prijzen?
Plaats reactie