Lees maar..!
Natuurzuivere honing
Grote partijen natuurzuivere honing zonder toevoegingen Direct van de imker Verkrijgbaar in allerlei soorten en maten Bestel nu en verzending is gratis
N.o.t.k
Heidehoning (raathoning) - nieuwe oogst
Mooie heide honing in de raat te koop voor 1 euro per 100 gram zo kost een groot raam van 2 kg dan dus 20 euro Dit is de oogst van deze zomer en bij de imker zelf te koop Geen...
€ 1,00
Heidehoning
Honing te koop Natuurzuivere heidehoning direct van de imker Verzameld op de heide bij Westerbork Prijs 5 00 per pot van 450 gram trefwoord heidehoning honing Bel voor uw...
€ 5,00
Bijenhoning te koop
Aangeboden linde klaver en balsemienhoning in emmers van 13 kilo van deze zomer beste kwaliteit
N.o.t.k
25 kilo verse Hongaarse Acaciahoning in potten van 5 kilo
Heerlijke acacia honing in potten van 5 kilo Helaas is deze partij al verkocht Maar geen probleem Vanaf 22 okt 2005 heb ik weer 200 kilo op voorraad
N.o.t.k
Honing te koop
Honing te koop direkt van de imker omgeving rotterdam 2 of 4 euro per pot
€ 2,00
Honing te koop 10 kilo
Te koop verse honing direct van Imker per kilo 5 Per potje circa 450 gram 3
!Piet
2005 was vast een goed honingjaar.
-
- Contacteer:
-
- Imker sinds: 1997
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Carnica, mellifera, bastaard
- Contacteer:
Re: 2005 was vast een goed honingjaar.
Mooi Piet,
mijn honingjaar was ook niet slecht...ongeveer 40 kilo van 5 volkeren waar ik door omstandigheden weinig aan gedaan heb, 4 hebben gezwermd en zelf voor jonge moeren gezorgd, bij 1 heb ik een raam eitjes ingehangen. Het enige jammere is dat de Robinia, mijn lievelingsdracht, dit jaar slecht was door de kou. De heide had ik te weinig tijd voor dit jaar, ik heb mijn bijen al 5 keer moeten verplaatsen door verhuizing en "standverlies".
L
mijn honingjaar was ook niet slecht...ongeveer 40 kilo van 5 volkeren waar ik door omstandigheden weinig aan gedaan heb, 4 hebben gezwermd en zelf voor jonge moeren gezorgd, bij 1 heb ik een raam eitjes ingehangen. Het enige jammere is dat de Robinia, mijn lievelingsdracht, dit jaar slecht was door de kou. De heide had ik te weinig tijd voor dit jaar, ik heb mijn bijen al 5 keer moeten verplaatsen door verhuizing en "standverlies".
L
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
Ook was het voor mij een goed honingjaar zonder dat het veel moeite heeft gekost.
Dat wil zeggen: alleen 50 hk ramen bedraad en kunstraat ingezet; 60 duhoka ramen getimmerd, bedraad en kunstraat ingezet. Volken (10) in maart een, april twee, mei drie, in juni twee en in juli drie keer nagekeken en de honing afgehaald.
In mei kunstzwermen gemaakt en verplaatst '“ daardoor niet nodig om te voeren.
Dit jaar 220 kg honing geslingerd daarvan 60 potten voorjaars honing gepot, 40 zijn voor eigen gebruik en 20 voor de verkoop aan buren. De rest per emmer verkocht voor 3,40 euro.
Erg prettig dat ik -sinds zaterdag - het overige verkocht heb.
Hans
Dat wil zeggen: alleen 50 hk ramen bedraad en kunstraat ingezet; 60 duhoka ramen getimmerd, bedraad en kunstraat ingezet. Volken (10) in maart een, april twee, mei drie, in juni twee en in juli drie keer nagekeken en de honing afgehaald.
In mei kunstzwermen gemaakt en verplaatst '“ daardoor niet nodig om te voeren.
Dit jaar 220 kg honing geslingerd daarvan 60 potten voorjaars honing gepot, 40 zijn voor eigen gebruik en 20 voor de verkoop aan buren. De rest per emmer verkocht voor 3,40 euro.
Erg prettig dat ik -sinds zaterdag - het overige verkocht heb.
Hans
Ook voor mij een goed honing jaar. Met 80 kg honing ben ik dik tevreden.
Ik heb twee volken op dubbele broedkamer en één volk op DuHoKa.
Dit jaar 4 keer geslingerd.
Ook ik gebruik 40 potten honing voor eigengebruik en verkoop aan familie en kennissen.
De rest van de honing kan ik verkopen aan een wat grotere imker uit de buurt.
Harry
Ik heb twee volken op dubbele broedkamer en één volk op DuHoKa.
Dit jaar 4 keer geslingerd.
- 25 mei 17kg
- 19 juni 18 kg
- 19 juli 28 kg
- 14 augustus 17 kg
Ook ik gebruik 40 potten honing voor eigengebruik en verkoop aan familie en kennissen.
De rest van de honing kan ik verkopen aan een wat grotere imker uit de buurt.
Harry