kreeg ik als antwoord die ken ik niet nooit van gehoort en die mensen moeten dan advies geven in de imkerwereld

dat is dan bijenhuis
gr paul
Ja Paul we zijn niet allemaal zo geweldig.p.zwartepoorte schreef:ik zal het sterker vertellen ik was daar keer (was laaste keer ) toen vroeg ik om een dadant 6 ramer
kreeg ik als antwoord die ken ik niet nooit van gehoort en die mensen moeten dan advies geven in de imkerwereld![]()
dat is dan bijenhuis
gr paul
Daar komt bij dat de dadantkasten van het bijenhuis alleen in de superdeluxe uitvoering te krijgen zijn, dat is de reden dat ik naar holtermann ben verhuisd, Ik ben niet kapitaalkrachtig genoeg om de dure dadant van het bijenhuis te betalen(kiefer of geen kiefer). Dan maar de hechthouten holtermann kasten.met wat bijts elke paar jaar ben je aanmerkelijk goedkoper uit (het scheelt me 226,- euro op de katologuswaarde).p.zwartepoorte schreef:ik zal het sterker vertellen ik was daar keer (was laaste keer ) toen vroeg ik om een dadant 6 ramer
kreeg ik als antwoord die ken ik niet nooit van gehoort en die mensen moeten dan advies geven in de imkerwereld![]()
dat is dan bijenhuis
gr paul
je kunt kritiek niet als hakken afdoen als het niet uitkomt!Bok schreef:Heren.
Dit is inmiddels ongenoegen uiten over (inhakken op) het Bijenhuis. Ik denk niet helemaal terecht en volgens mij dwalen we af.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast