Een paar weken geleden werd op ons forum een lezing aangekondigd in Leiden, ik meen bij Naturalis. Ik ben toen vergeten de juiste plaats, dag en tijdstip in mijn agenda te zetten.
Bij het zoeken op het forum kon ik het niet meer vinden.
Weet een van jullie wanneer het precies is? (of is het al gepasseerd?)
Els
Lezing in Leiden al voorbij?
-
- Contacteer:
Re: Lezing in Leiden al voorbij?
Hee,
Hier de informatie. Je bent nog niet te laat dus
Op donderdag 11 juni organiseert Studium Generale van de Universiteit Leiden een debat tussen toxicoloog Dr. Henk Tennekes en bijenonderzoeker Dr. Tjeerd Blacquière over het vraagstuk van de sterk toenemende bijensterfte in Nederland.
Aanvang: 19.30 uur.
Plaats: Lorentzzaal in het Kamerlingh Onnes Gebouw van de Universiteit Leiden (Steenschuur, Leiden).
Twee dagen later, op zaterdag 13 juni vind in Leiden de jaarlijkse Bijen en Milieumarkt plaats.
Duurzaam en ecologisch tuinieren, imkeren en energieopwekking op mijn website (zie profiel).
Hier de informatie. Je bent nog niet te laat dus

Op donderdag 11 juni organiseert Studium Generale van de Universiteit Leiden een debat tussen toxicoloog Dr. Henk Tennekes en bijenonderzoeker Dr. Tjeerd Blacquière over het vraagstuk van de sterk toenemende bijensterfte in Nederland.
Aanvang: 19.30 uur.
Plaats: Lorentzzaal in het Kamerlingh Onnes Gebouw van de Universiteit Leiden (Steenschuur, Leiden).
Twee dagen later, op zaterdag 13 juni vind in Leiden de jaarlijkse Bijen en Milieumarkt plaats.
Duurzaam en ecologisch tuinieren, imkeren en energieopwekking op mijn website (zie profiel).
-
- Contacteer:
Re: Lezing in Leiden al voorbij?
Ja, dat was het. Bedankt Andreas.