Felicitatie
Felicitatie
Ondanks de berichten over storingen e.d. wil ik even vermelden dat de nieuwe site er nu al zeer goed uitziet. Ik heb er het volste vertrouwen in dat alles weer netjes op z'n (nieuwe) plek gaat vallen. Ik zag overigens dat Jeroen afgelopen nacht nog om 03.00 uur bezig was e.e.a. aan elkaar te knopen. Jeroen...Chapeau jongen, je inzet is bewonderenswaardig!
Dit geldt ook natuurlijk voor alle andere medewerkers.
Groet,
MacWlem
Dit geldt ook natuurlijk voor alle andere medewerkers.
Groet,
MacWlem
- Wim Joosten
- Erelid
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Re: Felicitatie
Ik sluit me er helemaal bij aan. Het is nu al prachtig. Bedankt Jeroen voor al die inzet.
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Bart de Coo
- Moderator
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Afgelopen zaterdag zei ik in Wageningen nog tegen Jeroen dat we eigenlijk vergeten waren om hem op het schild te hijsen, standbeelden voor hem op te richten en zulk soort dingen meer. Wim Joosten stond ernaast en die wees erop dat er wel meer mensen te bedenken zijn die heel erg bedankt zouden mogen worden. Daar lieten we het dan maar bij. Maar ondertussen heb ik wel een beetje spijt. Dan maar zo.
Jeroen, zeer hartelijk dank voor de inspanningen. Mede, maar ook vooral door jou wordt ons forum het volgende decennium in geslingerd. Opdat er nog vele decennia zullen volgen.
Groet,
Bart
Jeroen, zeer hartelijk dank voor de inspanningen. Mede, maar ook vooral door jou wordt ons forum het volgende decennium in geslingerd. Opdat er nog vele decennia zullen volgen.
Groet,
Bart
Ha Jeroen zaterdag bij het 10 jarig bestaan van bijenhouden.nl nog gesproken. Je vertelde dat je een muisarm had en dat je daardoor niet voluit kon gaan.
Krijg steeds meer vertrouwen in de faselift van het nieuwe "gezicht" van bijenhouden.nl !!
Hans
Krijg steeds meer vertrouwen in de faselift van het nieuwe "gezicht" van bijenhouden.nl !!
Hans
- Jeroenvt
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): hele leuke
- Contacteer:
Met links muizen gaat wel, alleen wat langzamer.
- Wim Joosten
- Erelid
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Mooi, dat tabblad met nieuws. Worden daar automatisch berichten aan toegevoegd, die met bijen te maken hebben?
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
- Jeroenvt
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): hele leuke
- Contacteer:
Ja, je kunt Google nieuws zoeken met een onderwerp, in dit geval bijen, en dat als RSS-feed in je site zetten, hoef je niks meer aan te doen. Nadeel is dat meneer Bijen er ook in voor komt.