Wat zijn dit in vredesnaam voor berichten????????!

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Jelte Pieter Dijkstra
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Contacteer:

Wat zijn dit in vredesnaam voor berichten????????!

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra »

Er was eens een heks, die..................

Ik meende altijd dat heksen alleen maar in sprookjes voorkwamen. Tegenwoordig slaat bij mij de twijvel toe na het ontvangen van berichten van imkerhelpdesk@bijenhouden.nl. Het onderstaande bericht dient als voorbeeld.

Hallo Jelte Pieter Dijkstra

Ed Pieterse heeft gereageerd in Imkerforum forum waarvan u op de hoogte wilde blijven. Het onderwerp - Kerst- en nieuwjaarswensen.

U kunt het bericht lezen op http://www.bijenhouden.nl/forum/forum.a ... PIC_ID=609

De linken kloppen nooit. Wat zijn dit in vredesnaam voor berichten????????!!!!!!!!!!!!!!

J.P.

Romée van der Zee
Contacteer:

Re: Wat zijn dit in vredesnaam voor berichten????????!

Bericht door Romée van der Zee »

Beste Jelte Pieter.
Die berichten krijg je omdat je je daarvoor ooit zelf opgegeven hebt. Ik heb indertijd een functie aan het forum toegevoegd waardoor je een mailtje kreeg als er iemand een bericht op het forum geplaatst had. Gisteren heb ik die functie geactiveerd. Als je dat niet wilt dan klik je op de tekst "afmelden van het forum" die rechts boven op de hoofdpagina van het forum staat. (ongeveer 10 cm van boven, met een envelopje ervoor).
Wie het juist wel wil klikt op de tekst "aanmelden voor het forum". De link klopt inderdaad niet, en daar zal ik over een paar dagen eens naar kijken.
Ik besta inderdaad.
R.
Plaats reactie