Ik ontving de waarschuwing voor een nieuw virus. Zelf heb ik het nog niet ontvangen. Als het volgende in de onderwerpregel van je e-mail staat:
"New photo,s from my party"
.
dan zou het het W32 wormvirus betreffen.
Zorg dat je een goed antivirusprogramma hebt, dat ook dagelijks bijgewerkt wordt. Ik heb ook gemerkt dat sommige mensen wel een goed bijgewerkt antivirusprogramma hebben, maar vergeten om het ook zo in te stellen, dat binnenkomende e-mail en andere downloads van het internet gescand worden.
Romée
virus
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Re: virus
Vanmorgen (31 jan.) kwam deze virus (W 32) bij mij binnen!
Voordat jouw virusscanner hem in quarantaine kan zetten heeft hij je gehele 'postvak IN' al vernietigd. Dat is mij al 2 maal overkomen (17 jan. en 31 jan.)! In no time alle ingekomen berichten weg!
Tijdens het binnenhalen gebeurt dit al, dus zonder het bericht aan te klikken!
Vanaf 30 nov. heb ik de W 32 reeds 5x gehad. De laatste twee waren echter varianten, die jouw scanner te vlug af zijn, omzeilen of tijdelijk uitschakelen.
De naam van deze virusvariant heet W 32 mm.enc
IN DE ONDERWERPREGEL STAAT SLECHTS: Re:
!Piet
Voordat jouw virusscanner hem in quarantaine kan zetten heeft hij je gehele 'postvak IN' al vernietigd. Dat is mij al 2 maal overkomen (17 jan. en 31 jan.)! In no time alle ingekomen berichten weg!
Tijdens het binnenhalen gebeurt dit al, dus zonder het bericht aan te klikken!
Vanaf 30 nov. heb ik de W 32 reeds 5x gehad. De laatste twee waren echter varianten, die jouw scanner te vlug af zijn, omzeilen of tijdelijk uitschakelen.
De naam van deze virusvariant heet W 32 mm.enc
IN DE ONDERWERPREGEL STAAT SLECHTS: Re:
!Piet
-
- Contacteer:
Re: virus
Het begint altijd met re: , maar vanochtend kreeg ik er een met in de onderwerp regel een tekst, en ook in de body een paar regels.
Verwijder zulke berichten onmiddellijk van je computer en maak zeker het aanhangsel niet open.
Verwijder zulke berichten onmiddellijk van je computer en maak zeker het aanhangsel niet open.