Imkerforumstress

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Jelte Pieter Dijkstra
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Contacteer:

Imkerforumstress

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra »

Ooit heb ik eens geleden aan imkerforumstress. Ja ja het is echt waar.

Zo'n twee jaar geleden (dat waren pas nog eens tijden) verkeerde het forum, in handen van een verkeerde provider, pas echt in crisis. Dit storinkje is een storm in een glas water vergeleken daarbij.
Toen kreeg ik meermalen last van imkerforumstress, als ik niet op bijenhouden.nl kon surfen. Vreselijk. Het was, zo als Albert het noemde onwerkzaam, op elk moment (ook de morgen erna). Ik baalde. Ik was stakker. Ik zat net zoals Albert, waarschijnlijk, bijna vloekend en tierend achter het scherm. Jij als controlefreark hebt zeker geleden is mijn veronderstelling. (Ik maak dat op uit de tekst die je over de storing hebt geschreven.)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ditmaal heb ik geen centje pijn gehad. Ik kan het forum missen als ..... op elk moment, dat ik zelf verkies. Weten hoe je dat doet, mail me maar.

J.P.[Yeah!]
wilde
Imker sinds: 1980
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Contacteer:

Re: Imkerforumstress

Bericht door wilde »

... net zoals Albert, waarschijnlijk, bijna vloekend en tierend achter het scherm. Jij als controlefreak hebt zeker geleden is mijn veronderstelling ...
JP, die veronderstelling is onjuist. Het forum is voor mij slechts aardigheid en geen must. Ik heb vertrouwen in de moderator en voldoende geduld. Als het even eens wat minder flitsend is, wat dan nog? Mijn bijen hebben er geen last van.[;)]
Ik zat vroeger wel eens wat geïrriteerd te kijken als ik op de forumeditor wat had ingetypt, maar niet was ingelogd of geen onderwerp had aangegeven. Dan is het mij een paar keer gebeurd dat ik mijn 'zo aardig bedachte' tekst kwijt was en die niet meer in diezelfde vorm gemakkelijk opnieuw kon produceren. Grotere teksten maak daarom meestal in Word. Met deze nieuwe forumprogrammatuur zag ik dat je als 'niet-ingelogd' geen berichten kunt maken. Dat is nog niet zo'n gekke oplossing van mijn eerdere probleem.
Groetend, Albert
Plaats reactie