Dit jaar toch wel veel zwermen te hebben geschept,was er een die toch
meer aandacht trok dan de anderen.
Via het gemeentehuis te Sliedrecht werd ik gebeld door een vriendelijke meneer van hotel Bellevue, die veel vrouwelijke gasten en een enkele heer plus nog een van koninklijke bloede op bezoek had,
zonder dat hij daar door de RVD van op de hoogte was gesteld.Of het moet een geheim agent zijn geweest die bij de buren door het dakraam heeft gekeken.

zoete hapjes, met eiwitrijke kleine koekjes,werden er gratis bij geleverd. Naar hij meende waren er ook nog wat jong "spul" bij.
Nu hebben we hier thuis nog al wat ruimte,en het weer beloofd ook redelijk goed te worden, dus dacht ik laat ik nou niet de beroerdste zijn en deze man uit de brand helpen.
Zogezegd zogedaan,na wat tegen gesputter werden ze raat voor raat in een houten omlijsting gezet en met een ptt helastiek op hun plaat gehouden.Ze doen niks uit hun zelf je moet ze alles voorkauwen.
Daarna netjes in de houten "Bus" gezet een met de mededeling dat ze zich netjes moesten gedragen. Nou dat zouden ze doen.Ze haden het over dat er nog een aantal aan het winkelen waren.en een stel was nog water aan het halen. tegen dat het donker wordt moest ik maar terug komen dan kon de bus vertrekken.

Bertus