Bouwtekeningen bijenkasten

Hoe pak je het bijenhouden goed georganiseerd aan. Bijenwoningen, gebruiksvoorwerpen bij het houden van bijen.
Plaats reactie
HJvK
Contacteer:

Bouwtekeningen bijenkasten

Bericht door HJvK »

Als ik straks (waarschijnlijk) ga starten met bijenhouden wil ik graaf mijn eigen kast maken, dat zijn dingen die ik dan weer leuk vindt ;) En daarom heb ik even een onderwerp aangemaakt waar jullie al jullie bouwtekeningen neer kan dumpen. Het liefst een standaard maat zodat ik later dingen van kasten bij kan kopen of uitwisselen met ander imkers ;)

Gevonden bouwtekeningen op het web mag ook... (liefst met uitgebreide beschrijving :P)
Jeroenvt
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Contacteer:

Re: Bouwtekeningen bijenkasten

Bericht door Jeroenvt »

HJvK schreef:
Als ik straks (waarschijnlijk) ga starten met bijenhouden wil ik graaf mijn eigen kast maken, dat zijn dingen die ik dan weer leuk vindt ;) En daarom heb ik even een onderwerp aangemaakt waar jullie al jullie bouwtekeningen neer kan dumpen. Het liefst een standaard maat zodat ik later dingen van kasten bij kan kopen of uitwisselen met ander imkers ;)

Gevonden bouwtekeningen op het web mag ook... (liefst met uitgebreide beschrijving :P)
Zie hier op de site voor spaarkasten:
http://www.bijenhouden.nl/pagina/tekeningen.asp

Voor Dadant:
http://www.buckfastoost.nl/downloads.html
--
Mvg Jeroen van Tol
dar
Contacteer:

Bericht door dar »

Jeroen
Mooie tekening hebben ze geplaatst van deze dadantkast jammer dat de maatvoering niet te lezen is.
groeten
Ad

ad van meurs
willem
Contacteer:

Bericht door willem »

dar schreef:
Jeroen
Mooie tekening hebben ze geplaatst van deze dadantkast jammer dat de maatvoering niet te lezen is.
Klikken op de onleesbare tekening en openen mat adobe reader.
Willem
Plaats reactie