Publicatierecht foto's

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Wim Joosten
Erelid
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Contacteer:

Publicatierecht foto's

Bericht door Wim Joosten »

Hallo geachte forumdeelnemers.

Af en toe zijn bij bepaalde berichten de toegevoegde foto's niet meer zichtbaar. Dat kan verschillende oorzaken hebben. Één van de oorzaken is dat de link naar de foto niet meer klopt.
Wij vinden dat zonde want een foto kan veel informatie verschaffen en geeft zo dus extra waarde aan het bericht. Om het verdwijnen van de foto's te voorkomen hebben we bedacht om deze foto's in de database van bijenhouden.nl te zetten. Op deze manier blijft deze foto bewaard voor 'het nageslacht'
Astrid Schoots
Imker sinds: 1994
Aantal volken: 6
Contacteer:

Re: Publicatierecht foto's

Bericht door Astrid Schoots »

Mooi geregeld, Wim.
Maar zou je me kunnen vertellen wat de eenvoudigste manier is om een foto bij een berichtje te plaatsen? Ik heb dat wel een paar keer gedaan, maar moest dan Hans ermee belasten zodat hij mijn opgestuurde foto erbij kon plaatsen. Ik vind dat omslachtig en te veel extra werk voor jullie. Of is dit toch de enige/gebruikelijke manier?
Bedankt,
Astrid
Wim Joosten
Erelid
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Contacteer:

Bericht door Wim Joosten »

Hallo Astrid.

Hoe je zelf een foto kunt plaatsen, is te lezen op: http://www.bijenhouden.nl/pagina/vragen_foto.asp

Deze pagina is via de tab Foruminfo te benaderen.

Met vriendelijke groet,
Wim
hans hoogendoorn
Contacteer:

Bericht door hans hoogendoorn »

[quote="Astrid Schoots"]

.... Ik vind dat omslachtig en te veel extra werk voor jullie. [/quote]Sommige mensen plaatsen hun foto daarom liever op hun eigen site of in een album op het web.
Maar niet iedereen is daarmee vertrouwd.

Ook niet iedereen is vertrouwd met hun foto dermate bewerken, dat hij het beste uitkomt op het forum.
Als je de foto opstuurt naar fotohelpdesk at bijenhouden.nl, wordt je daarmee geholpen.
Alleen moet je dan even wachten op de url om in je bericht te plaatsen.
Die url is zo voorspelbaar, dat sommigen deze zelf alvast in hun bijdrage opnemen.
Blijf gerust opsturen.
Plaats reactie