Op zoek naar bijenwas

Over producten voor bijen (suiker) en van bijen (was/honing/stuifmeel/propolis enz.), recepten, en over de therapeutische mogelijkheden van deze produkten.
wups81
Berichten:1
Lid geworden op:di 05 okt 2010, 20:07
Contacteer:
Op zoek naar bijenwas

Bericht door wups81 » di 05 okt 2010, 20:16

Hoi via Bertus Wieringa ben ik op dit forum gekomen.
ik ben wendy janssen en werk veel met kinderen in de creatieve sector en op vrijwillige basis op scholen en instellingen
ik werk veel met kleine strasssteentjes en ben doorvoor op zoek naar bijenwas die te smelten is in potjes te doen is en wanneer je een bolletje uit het potje haalt dat je het zachter kan kneden en ermee steentjes kan oppakken als je een stukje aan een prikkertje doet
ik ben daarbij ook meteen opzoek naar iemand die mij dat soort bijenwas kan leveren
kan iemand mij eraan helpen?

Ook vraag ik mij af hoe je dit op kleur kan brengen omdat ik 1x rode was heb gehad en dit vind ik voor de kinderen wel leuk

ik koop nu potjes via een hotfix groothandel in en betaal voor 10 gram maar liefst 2 euro
en de potjes gaan ontzettend snel op met workshops en kinderfeestjes
graag verneem ik van iemand die in omg westervoort/arnhem werkzaam is of iemand die het kan versturen als die eraan kan komen
mvg w janssen :be9:

Gebruikersavatar
m.kolsters.
Berichten:2000
Lid geworden op:di 11 sep 2007, 14:34
Imker sinds:1994
Aantal volken:25
Bijenras(sen):carnica
Locatie:Middelbeers Nederland
Contacteer:

Re: Op zoek naar bijenwas

Bericht door m.kolsters. » wo 06 okt 2010, 20:02

Was in kleur en natuur, hard en zacht.
Maar je moet het wel hier bekijken.
Tinus Kolsters

Frans N

Re: Op zoek naar bijenwas

Bericht door Frans N » do 28 okt 2010, 01:39

Geachte mevrouw W Janssen.

Ik kan U mischien helpen om aan zuivere bijen was te komen ,zelf ben ik woonachtig in Belgie,en ben beheerder van de Educatieve bijenstand ,gevestigd in het Domein Tivoli te Mechelen.
De bijenwas is van eigen imkerij en gegoten in blokken van 1kg netto,de vraagprijs is 6 euro het kilogram,wel zelf af te halen na afspraak indien interesse ,Mijn voledig adres is .
:be8: :hive:
Frans Nauwelaerts.
Binnenweg 56 Duffel 2570 Belgie.
G S M 0032477 309747

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten