Zijn er in de kop van Noordholland imkerverenigingen die niet zijn aangesloten bij de NBV? Ik wil wel lid worden van een plaatselijke vereniging, maar niet van de NBV
Met vriendelijke groet,
Andreas
op zoek naar een vereniging
- Jeroenvt
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): hele leuke
- Contacteer:
Re: op zoek naar een vereniging
We hebben de verenigingen op een kaartje gezet: http://www.imkerforum.nl/index.php?opti ... &Itemid=65
Ik denk dus dat het niet gaat lukken om een niet-NBV-club in de kop van NH te vinden.
Ik denk dus dat het niet gaat lukken om een niet-NBV-club in de kop van NH te vinden.
niet omdat ik nieuwschierig ben hoor. maar waarom een vereniging die niet bij de NBV zit?
- dree
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Dag Arnold,
Het bestuur van de NBV draagt standpunten uit waar ik mij niet mee kan verenigen. De rol van insecticiden als oorzaak van bijensterfte wordt door de NBV gebagatelliseerd, om maar wat te noemen. Daar is al veel over gezegd in de forumdiscussie over de Zembla documentaire, daar heb ik weinig aan toe te voegen.
Ik ben overigens wel aangesloten bij BDimkers, maar toevallig zitten deze imkers niet bij mij in de buurt.
Groet,
Andreas
Het bestuur van de NBV draagt standpunten uit waar ik mij niet mee kan verenigen. De rol van insecticiden als oorzaak van bijensterfte wordt door de NBV gebagatelliseerd, om maar wat te noemen. Daar is al veel over gezegd in de forumdiscussie over de Zembla documentaire, daar heb ik weinig aan toe te voegen.
Ik ben overigens wel aangesloten bij BDimkers, maar toevallig zitten deze imkers niet bij mij in de buurt.
Groet,
Andreas
- Jeroenvt
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): hele leuke
- Contacteer:
Andreas, even ter overweging, de lokale verenigingen zijn niet altijd afdelingen van de NBV. Misschien kun je ook alleen lid of donateur van een lokale club worden zonder lidmaatschap van de NBV. Overigens betwijfel ik of ABTB of ANI een ander standpunt innemen over door jouw aangekaarte zaken. Eigenlijk zouden we met gelijkgestemden eens de ledenvergadering moeten bewerken zodat het bestuur een pluriformer standpunt zou moeten innemen.
- dree
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Dag Jeroen,
Ik dacht dat er al een vergeefse poging was gedaan om via de ledenvergadering het bestuur op andere gedachten te brengen.
Groet,
Andreas
Ik dacht dat er al een vergeefse poging was gedaan om via de ledenvergadering het bestuur op andere gedachten te brengen.
Groet,
Andreas