Dag,
Binnen onze vereniging hebben we geen powerpoint presentatie voor schoolbezoek,lezingen en andere PR werkzaamheden etc.
Om niet het wiel opnieuw uit te vinden: wie heeft een presentatie voor schoolkinderen en/of volwassenen?
Natuurlijk allemaal eenvoudig zelf te maken,maar er gaat toch veel tijd in zitten,vandaar deze vraag.
Als tegenprestatie kunnen wij U onze mooie verenigings/wervingsfolder digitaal aanbieden.
Voor wat hoort wat........nietwaar?
powerpoint presentaties ivm PR activiteiten
- rostohar
- Imker sinds: 1992
- Bijenras(sen): Buckfast
- Contacteer:
Re: powerpoint presentaties ivm PR activiteiten
Ik heb je een PB gestuurd.
Henk Rostohar
http://buckfastimker.wordpress.com
http://buckfastimker.wordpress.com
- janmol1h
- Aantal volken: 12
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Inmiddels een prachtige ppt ontvangen voor kinderen. Geweldig!
Zijn er ook verenigingen die hun lesmateriaal voor volwassenen met ons willen delen?
Zoals een powerpoint ter ondersteuning bij de les?
Ik hoor graag! dag!
Zijn er ook verenigingen die hun lesmateriaal voor volwassenen met ons willen delen?
Zoals een powerpoint ter ondersteuning bij de les?
Ik hoor graag! dag!
Beste allemaal,
Misschien een idee om dergelijk materiaal in het download gedeelte openbaar te maken? Dan kan élke afdeling er zijn of haar voordeel mee doen.
Als de auteur erg aan zijn materiaal geheacht is, kan er misschien een beveiliging ingebouwd en de auteur vermeld.
Misschien een idee?
Jannes
Misschien een idee om dergelijk materiaal in het download gedeelte openbaar te maken? Dan kan élke afdeling er zijn of haar voordeel mee doen.
Als de auteur erg aan zijn materiaal geheacht is, kan er misschien een beveiliging ingebouwd en de auteur vermeld.
Misschien een idee?
Jannes