het was best zenuwachtig werkje voor mij maar vond wel leuk allemaal de opbrengt was 7,2 kg zuivere honing dit volk is van half mei ook heb ik een veger kunnen maken via dit forum en wat hulp van derde en gelukt nu heb ik gelijk de raaten terug gegeven aan de bijen in de kast na enkele uren waren ze weer rustig

2 raaten heb ik niet terug gegeven die bewaar ik
wel was het steeds kijken of de koniging niet op de raat zat die ik wilde slingeren oefening baard kunst he
ach ja met alle rust gaat alles steeds goed nadenken dan lukt het bij mij..
ik moet eerlijk zeggen dat ik hier veel leer op het forum , natuurlijk heeft iedere imker zijn werk wijze, maar zo kom je wel een heel eind.
De honning smaakt heerlijk mm lekker.
da,s wat anders dan in de winkel.
nu wacht ik een paar dagen en ga dan aan de inwintering beginnen eerst laat ik ze dus even de raaten schoon likken enz
de grote van het volk nu is 7 ramen vol zijn net raketten als ze vliegen.
Sorry voor de taal fouten ik kan dat niet zo goed meer ligt aan mijn ziekte sorry dus

nu mijn vraag wie od wie wil met mij mailen en zo bevriend worden in de bijen wereld en samen leren enz zou ik erg leuk vinden
dus als een hobby vriend of vriendin geeft niets als het maar over bijen gaat ik ben getrouwd heb 3 kinderen allemaal getrouwd en ik ben opa
mijn leeftijd is 57 jaar ben van 1955 april de 20 ste
zou dus leuk zijn om met veel mensen te mailen nou wie o wie vind dat ook leuk of fijn.
mijn email adres is deheul@zeelandnet.nl
Hier kun je een paar dagen kijken naar mijn bijen http://62.238.72.54:100/
login met >>> Gast
Passwoord >> Gast
suc6

Verders zou ik het ook fijn vinden als er ook mensen zijn op st annaland die mij ook willen steunen.
nou groetejes Gijs