Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Marc, ik ben, hoewel ik al jaren bijen had, samen met mijn nieuwe vriendin op bijencursus gegaan. Ze moest er niets van hebben, maar ging toch mee. Inmiddels is ze heel enthousiast. Ze wil zelfs minder werken om met de bijen bezig te zijn, wat ik weer niet zo n goed idee vind..
hansjochem schreef:Marc, ik ben, hoewel ik al jaren bijen had, samen met mijn nieuwe vriendin op bijencursus gegaan. Ze moest er niets van hebben, maar ging toch mee. Inmiddels is ze heel enthousiast. Ze wil zelfs minder werken om met de bijen bezig te zijn, wat ik weer niet zo n goed idee vind..
Nu moet jij ook maar een keer naar haar luisteren en enthousiast worden om minder te werken
Zo te lezen ben ik niet de enige die het voorzichtig en doordacht moet aanpakken
Heb voorlopig een hoekje in de tuin gekregen waar ik mijn ding kan doen , enkel opletten dat er geen zwerm aan de voordeur gaat logeren, want dan zal het niet goed komen.....