ik krijg soms meldingen van Notificaties , en vind dit prima, maar hoe werkt dit onderdeel , en hoe kan ik dit doen naar een ander lid toe
Heb wat aan het zoeken geweest en vind het niet

Alvast bedankt
Groetjes
Marc
Nu krijg je een notificatie omdat ik een deel van jouw tekst gebruik in dit antwoordMarcje schreef: ik krijg soms meldingen van Notificaties ,
Nu wordt het voor mij chinees.Wim Joosten schreef:Wanneer je in een bepaald onderwerp reageert, dan ben je automatisch geabonneerd op dat onderwerp. Zodra iemand een reactie in dat onderwerp plaatst, dan krijg je daarvan een melding.
Dit klopt niet volledig denk ik, want had deze topic gestart en kreeg geen melding van de reacties .....Wim Joosten schreef:Wanneer je in een bepaald onderwerp reageert, dan ben je automatisch geabonneerd op dat onderwerp. Zodra iemand een reactie in dat onderwerp plaatst, dan krijg je daarvan een melding.
Ok, duidelijk nu en ga het nazienjoselito schreef: Nu krijg je een notificatie omdat ik een deel van jouw tekst gebruik in dit antwoord
Het is handig als je uit een hele tekst van iemand anders alleen wil reageren op een enkel punt. Of als je wil reageren op iets terwijl er al andere reacties zijn. Op deze manier kun je er juist uitpikken waar je op reageert. Ik vind het in ieder geval niet vervelend en het is handig.Marcje schreef: Dus als ik een quote plaats van iemand, dan krijgt deze daar automatische melding van, maar gaat de persoon dit niet vervelend vinden
Jullie hebben gelijk. Ik had het over e-mail notificaties. De notificaties waar jullie het over hebben, kan bij mijn weten niet ingesteld worden door de gebruiker behalve dan dat via het gebruikerspaneel meerdere notificaties tegelijkertijd verwijderd kunnen worden. En dat bij de notificaties zelf nog een mogelijkheid is voor bepaalde instellingen.Marcje schreef:Dit klopt niet volledig denk ik, want had deze topic gestart en kreeg geen melding van de reacties .....Wim Joosten schreef:Wanneer je in een bepaald onderwerp reageert, dan ben je automatisch geabonneerd op dat onderwerp. Zodra iemand een reactie in dat onderwerp plaatst, dan krijg je daarvan een melding.
Groetjes
Marc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten