Elke keer als ik bij de dames geweest ben ofzo,als een soort dag(week)boek...als t niet kan dan hoor ik t wel
Vrijdag 10 juni was het zo ver,de kast was in de olie gezet en alles was gereed voor de dames om te komen.
Aangekomen heel fijn zitten kletsen en wetenswaardigheden besproken,met heel gastvrij wat te drinken omdat ik ook 1,5 uur had gereden
De dames om half 10 over gehangen ofzo,ze waren praktisch allemaal binnen,maar wel beetje van slag door de kou
Wat bleek toen we klaarwaren en ik (met de handschoenen al uitgedaan

Zat er een angel op de rug en die ging recht in de palm van mijn rechterhand

Zo dat was ff een schrikje zo voor de eerste keer een steek..en dan ook nog daar,wat wel gevoelig was
Maar eenmaal de angel er uit,voelde ik niets meer...maar later met terug rijden om te schakelen (en ik ben dus rechts haha)
Kraaaamp! In die hand zeg ik je en ook de volgende dag was hij helemaal stijf..heb mezelf wel ff uitgelachen
Ze hielden mij nog even in de gaten,wat ik super vond,resulterend in nog meer drinken en kletsen haha
Maar toen was het tijd om op weg te gaan naar de standplaats,waar ik rond half twee snachts aankwam

...hadden mijn vrienden het hek op slot gedaan naar de tuin toe...kon t ze ook niet helemaal kwalijk nemen zo laat als ik was,maar toch hadden we anders afgesproken..naja
Dus balend weer 14 km terug karren met bijen in je kofferbak...dan maar de ramen op een kier,wie m wil stelen is gek

Betekende wel dat ik de volgende dag voor mijn werk er weer heen kon,om half zeven naast mijn bed,tja wie wat wilt..
Maar ze stonden hoor en ik met gierende banden naar t werk
Kom ik daar aan,hoor ik...ZzzzzzzzzZzzzzz....ahnee een bij in mijn auto meegelift
Dus ik in gevangen en suikersiroop gemaakt van een suikerklontje op werk,die gaat weer mee terug vanavond
Kom ik savonds bij de kast,na de hele dag voor haar te hebben gezorgd en mijn te hebben zitten stressen
Klop ik twee keer het bakje leeg op de vliegplank..sla ik met de tweede keer niet haar kop van der romp

Sjongejonge piep piep piep piep wat was ik boos op mijzelf,wat een muts...hoe krijg je t voor elkaar!
En die ochtend had ik ook al eentje een nekslag gegeven met het verwijderen van het vervoersschuim
En zo kwam de dood-teller op drie te staan

Maar het regende de hele zaterdag dus verder was er niets te doen...dan maar tanken met de auto
Kom ik aan de praat met een man achter mij,zegt ie zo 'ja je band is ook wat zacht he'
Ik zo 'ohja die linksachter zeker,die is al een poosje raar'...dus hij vraagt of hij mag kijken
Kon hij hem zo met de hand helemaal indrukken!!! Snel lucht er in gebracht en zat er 0,6 in ipv 2,6
Wow en daar had ik de dag ervoor dus mee op de snelweg gezeten...135km...met 6 ramen bijen in de kofferbak

Ik had den klapband kunnen krijgen....van de week maar ff naar de garage