De was perikelen zullen overal bekend zijn , de allerhande toevoegingen met o.a. Paraffine en Stearine ook ,
Waar ik nu een beetje mee zit , waar kunnen we nog schone kunst of startraat kopen , waar ik zeker van ben dat ik die veilig in mijn bijen kan hangen , ik ben er mij van bewust dat er hier op het forum geen namen enz. genoemd mogen worden
Zelf vind ik dat de landelijke bijenverenigingen ook een beetje op de vlakte blijven .
De grotere imkers met eigen was voorziening zullen hier geen last van hebben , die zijn zelfvoorzienend .
Maar het is een groot probleem voor de beginnende en de kleinere imkers die krijgen klappen die ze moeilijk weer te boven zullen komen .
schone en veilige was
-
- Aantal volken: 10
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
-
- Imker sinds: 2004
- Aantal volken: 12
- Bijenras(sen): Buckfast.
- Contacteer:
Re: schone en veilige was
Meerdere imkerverenigingen hebben zelf een was cyclus, kan geen kwaad te informeren.
Ik heb een leverancier die instaat voor zijn product. zal je zijn naam doorgeven per pb.
grtz,
erik.
Ik heb een leverancier die instaat voor zijn product. zal je zijn naam doorgeven per pb.
grtz,
erik.
Kan je mij die naam ook toesturen ?ErikS schreef:Meerdere imkerverenigingen hebben zelf een was cyclus, kan geen kwaad te informeren.
grtz,
erik.
-
- Imker sinds: 2004
- Aantal volken: 12
- Bijenras(sen): Buckfast.
- Contacteer:
Jawel, Hierbij wil ik bevestigen dat ik dat kan. Mvg Erik.
- m.kolsters.
- Imker sinds: 1994
- Aantal volken: 25
- Bijenras(sen): carnica
- Contacteer:
Ik maak al jaren mijn eigen bijenwas platen ik wil je wel helpen maar ik heb niet genoeg was voor alle imkers.
Heb je was wil ik het wel gieten , als het schoon is.
Heb je was wil ik het wel gieten , als het schoon is.
Tinus Kolsters
-
- Imker sinds: 2014
- Aantal volken: 8
- Bijenras(sen): Buckfast, bastaard
- Contacteer:
Goedemiddag,
Een goed gekozen topic
Ik zou ook graag mijn bijenwas omzetten naar kunstraat. Is er iemand in de omgeving van Drenthe bij wie je je eigen was kunt laten verwerken tot kunstraat?
Groeten,
Marcel
Een goed gekozen topic

Ik zou ook graag mijn bijenwas omzetten naar kunstraat. Is er iemand in de omgeving van Drenthe bij wie je je eigen was kunt laten verwerken tot kunstraat?
Groeten,
Marcel
Groeten,
Marcel
Marcel