Ik heb mijn ontwerp laten drukken bij de stickerkoning in veldhoven. Als ik zag hoeveel inkt ik zelf gebruikte was ik duurder uit dan wat het daar kost. En de kleur is scherper.
Ik maak regelmatig foto's die ik met picasa bewerk met een tekst erop. in word uitprinten op een a4tje, plakken met een beetje melk. dan kun je bijna per potje gepersonaliseerde etiketten maken. ideaal.
ik heb zelf een ontwerp gemaakt in een gratis ontwerp programma. was wel wat werk om uit te vinden hoe het programma werkte. Daarna een paar honderd stickers laten drukken Vistaprint of reclameland.
Het zijn papieren stickers zodat ik met de pen nog de datum en code erbij kan schrijven.
Ik heb zelfklevende stickers gekocht, die je ook er af kunt halen zonder plak achter te laten, gewoon droog los er af trekken.
Gewoon zelf te bedrukken met een sjabloon via word, of pdf zelfs. Merk weet ik zo direct niet, zal straks eens kijken.
Mick deze heb ik in het begin ook gebruikt. Maar ik vond deze stikers en inkt samen erg duur worden. Daarom ben ik verder gaan zoeken en kwam ik in Nederland bij Stickerkoning in Veldhoven uit.