Bedankt voor uw reacties . Het betekend zeer veel voor mij . Het weiland is in Heemstede en boer , eigenaar van het land heeft tot nu toe alleen van gemeente een onofficieel bericht gekregen. Ik vind deze locatie heel mooi .
Maar eigenlijk zijn bijen helemaal geen probleem . Mevrouw aan overkant wil niet dat IK langs komt om bijen te verzorgen . Ze vindt lastig dat IK naar haar huis kan kijken .Ze vindt lastig dat ze wordt bekeken. Dat is werkelijke probleem .
Ik heb al aangeboden een schutting te plaatsen van 2 m hoog en inderdaad twee potjes honing . Maar dat wil ze niet . Ik heb ze gevraagd wat ze wil . Maar enige wat ze wil is mij weg hebben.
Nu is een naturiljike schutting van 1.5 m doordat gemeentelijke dienst , die hun stuk land naast verzorg , net bij de grens resten van gekapte wilgentaken gedeponeerd heeft . Als ik daar kom kan ze alleen mijn hoofd zien . Ik ben maar 1,65 m .Maar dat is voor boze buurvrouw niet voldoende . Ze wil mij weg hebben .Ze zuurt al vanaf begin. Eerst bij de boer en nu bij gemeente .
Als ze door blijf rammen dan kan er op uitdraaien dat er college daarover moet beslissen .
Of misschien is beter dat ik aanvraag voor ontheffing van 30 m verbod ga indienen . Ik ga met boer daarover hebben . Het is een heel aardig mens .
Is er ergens voorgekomen dat zo ontheffing gegeven is . Weet iemand iets van . Plavo