deze zit nu al onder de propolis [:)] en ben daarom een blogje begonnen:
http://blog.v-tol.nl
--
Mvg Jeroen van Tol
Heb een nieuw cameraatje
-
- Imker sinds: 1994
- Aantal volken: 6
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Re: Heb een nieuw cameraatje
je bent erg bescheiden; ik vind het prachtige foto's
Astrid
Astrid
- Oude Essink
- Erelid
- Contacteer:
Hoi Jeroen,
Ik maakte je mijn complimenten op het blokje "comments" met het verzoek ook eens op het forum te plaatsen. De mededeling op jouw blog blijft evenwel : "no comments".[:(]

Ik maakte je mijn complimenten op het blokje "comments" met het verzoek ook eens op het forum te plaatsen. De mededeling op jouw blog blijft evenwel : "no comments".[:(]

- Jeroenvt
- Aantal volken: 5
- Bijenras(sen): hele leuke
- Contacteer:
Oude Essink schreef:
Hoi Jeroen,
Klopt, comments staat op modereren en ik was een weekendje naar Valkenburg. Ik heb ze nu "aproved". Op jouw verzoek:

Overigens jouw vraag wat voor camera. Ik heb in het eindperk van analoog fotograferen een camera gekocht. Dat had ik beter niet kunnen doen, maar een behoorlijke digitale liep toen aardig in de papieren en heb later een simpel digitaal dingetje gekocht. Nu met bijen eigenlijk behoefte aan een spiegelreflex, maar ze ziet me thuis aankomen, eerst al die kasten en dan ook nog een dure camera. Daarom eerst maar een compact dingetje (Ricoh rr770) en even verder sparen voor een goeie. Maar ik vind voor een compactje de kwaliteit best aardig.
--
Mvg Jeroen van Tol