En zo is het maar net. Een stelletje apen zijn we met elkaar; de een wat hariger dan de ander misschien, niet of juist wel vechtsportend (om de oerdrift kwijt te raken). Het maakt niet uitDe mens is een ballorige aap wat dat betreft.

JP
Moderator: Hans van der Post.
En zo is het maar net. Een stelletje apen zijn we met elkaar; de een wat hariger dan de ander misschien, niet of juist wel vechtsportend (om de oerdrift kwijt te raken). Het maakt niet uitDe mens is een ballorige aap wat dat betreft.
Voordat ieder over me heen valt. Dit is grappig bedoeld.semar schreef:als ze stoer willen zijn en als ze willen vechten kunnen ze op een vechtsport gaan en iemand van hun eigen postuur zoeken.
Jachtinstinct horen ze met de meisjes te ontwikkelen.
Zo is het in de ICT ook. De beste beveiliger is tevens de grootste hacker.Bok schreef:De beste jachtopziener was ooit de grootste stroper
Bok, dan trekken ze bij jullie voorbarige conclusies,Bok schreef:Voordat ieder over me heen valt. Dit is grappig bedoeld.semar schreef:als ze stoer willen zijn en als ze willen vechten kunnen ze op een vechtsport gaan en iemand van hun eigen postuur zoeken.
Jachtinstinct horen ze met de meisjes te ontwikkelen.
Semar,
Ik zie dat je uit Amsterdam komt. Bij ons zeggen ze dan die weten daar niet beter![]()
Even een lesje.
Als je stoer wilt doen doe je dat met beesten. Doe je zoiets met medemensen ben je niet stoer maar dom.
Jachtinstinct: Wild hebben ze in Amsterdam niet dus het jachtinstinct van een amsterdammer is op de wallen ontwikkeld. Ja das dus met meisjes (meestal).
Hier in den lande is jachtinstinct jagen e/o vissen. Meisjes is balsgedrag.
Voor de rest ben ik het wel met de meeste eens. Het hoort zo niet maar ja. De beste jachtopziener was ooit de grootste stroper
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten