Daar LOOP ik vaak al aan te denken, Jelte, maar er ZIT een groot nadeel aan. Hoezo ?
Me kennende ZIT ik dan uren te bukken en STA STIL bij elke dikke boom die ik tegenkom.
Er is oneindig veel te fotograferen. Eén door mij van bijenbakken GECONSTRUEERDE schappenkast
puilt uit van duizenden dia's over natuur en landschap. Ze STAAN er maar te STAAN.
Verslaafd raken aan de smart-phone is slechter voor de rug dan al die biodiverse BEWEGINGEN
die m'n imkeren tot een gezonde lichaams- en denksport maken.
Ik wil m'n benen niet overruled laten worden door asobikes als ik op de knieën ZITTEND
de zoveelste 'leuke' zweefvlieg gebiologeerd aan het focussen ben.
Nu nog even on topic. Ik heb twee winterstanden. De grootste staat thuis niet onder dak.
De kleinere bestaat uit 5 kasten in een voormalige nostalgische kleine schaapskooi in een natuurgebied.
Die vind ik funny'er staan.
Kleurenscala en rangschikking van de thuisstand lijken op het schilderij van Albertus ofwel Apiario. Zj.
P.S.Vanmorgen heb ik een alternatief muizen-en spitsmuizen verkleinblok met behulp van 'n handzaag
en hamer en 'n spijkertje HANDMATIG GEFABRICEERD uit een
bedraad honingkamerraampje zonder raat er in. Het functioneert al bij 'n volk. Moet 't ook op de foto ?