Lekkende snijkraan
-
- Imker sinds: 1979
- Aantal volken: 12
- Bijenras(sen): Buckfast
- Contacteer:
Re: Lekkende snijkraan
Gelukkig hoef je niet te wachten tot de volgende honingoogst voordat je weet of de snijkraan dicht is. Vul de emmer met water en voeg dan een paar druppels afwasmiddel toe. Als de kraan dan (nog) niet lekt, dan zal er ook geen honing door lekken.
- Wim Joosten
- Erelid
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 1
- Bijenras(sen): bastaard
- Contacteer:
Volgens mij zit er in het programma waar je de foto mee gemaakt hebt, ook wel de mogelijkheid om de foto te draaien.Bart de Coo schreef:(Mocht iemand eveneens weten hoe ik de foto in de juiste stand krijg, dan hou ik mij eveneens aanbevolen)
Met vriendelijke groet,
Wim
Wim
-
- Imker sinds: 2016
- Aantal volken: 2
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
En ja, losse snijkranen zijn er ook in RVS. Wel nog veel duurder
- Bart de Coo
- Moderator
- Imker sinds: 2003
- Aantal volken: 15
- Bijenras(sen): Bastaard
- Contacteer:
Hartelijk dank voor de reacties tot zo ver.
Ondertussen begin ik foto's plaatsen beter te snappen. Ik bekijk het forum bijna altijd met mijn iPad en er zit warempel een functie op om de foto te draaien. Wat ik wel heel raar vind is dat de de foto in een andere stand verschijnt als je erop klikt. We leren er wel mee leven.
Bart
Ondertussen begin ik foto's plaatsen beter te snappen. Ik bekijk het forum bijna altijd met mijn iPad en er zit warempel een functie op om de foto te draaien. Wat ik wel heel raar vind is dat de de foto in een andere stand verschijnt als je erop klikt. We leren er wel mee leven.
Bart