Vraag me niet hoe ik dat precies gedaan heb, kan het zo een-twee-drie niet even uitleggen, maar het is een combinatie van print-screen, knippen, plakken en een heleboel uitproberen

Voor iedere maat honingpot maar ook voor iedere soort honing (Bloemen, Linde, Heide, creme, Wald etc.) heb ik aparte etiketten met de juiste benaming.
Als je het format eenmaal hebt gemaakt en hebt opgeslagen, dan kan je er snel allerlei varianten mee maken.
Ik kan heel gemakkelijk de datum van slingeren op het etiket aanpassen, dus geen geschrijf op de sticker achteraf.
Ook kan ik gemakkelijk gepersonaliseerde etiketten met bijvoorbeeld een eigen foto of logo maken als een afnemer daar prijs op stelt, maar een potje met bijvoorbeeld een nieuwjaarswens of een felicitatie erop doet het ook altijd leuk

Ik print de etiketten zelf uit op wit- of gekleurd A4 papier en snij ze op maat met een simpele papiersnijder van nog geen 15 euro
Het aanbrengen van de etiketten doe ik met een Pritt stift of een (veel goedkopere) soortgenoot van onze grote "Actieve" prijsbokser , lijmt goed en de etiketten zijn met een beetje lauw water heel eenvoudig te verwijderen.
Vaak hoor ik de kreet dat zelf in kleur printen zo duur is

Dat is het ook als je netjes vervangt wanneer de software van de printer dat aangeeft...
Maar wees een keer eigenwijs en wacht met vervangen tot je echt ziet dat de kleuren niet meer goed worden afgedrukt.
Ervaring met mijn Epson Expression Home XP325 is dat je na de waarschuwing van " cartridge vervangen" nog wel 100 vellen kunt printen voordat de kwaliteit vermindert!
Toch weer goed voor zo'n 500 etiketten

Teake