Ik ben lid sinds september 2004, van dit forum.
Maar wat ik mis in dit forum is een rubriek voor beginnende imkers.
Zou het niet een verademing wezen voor de beginnelingen onder ons, en daar beschouw ik mijzelf ook onder, want ben ook maar een domme boer en geen geleerde, als er zo'n rubriek aangemaakt wordt, waar je met vragen terecht kunt over de hobby.
Want dan hoef je niet zover te zoeken war je je bericht moet plaatsen als beginnende imker.
En dan zou het beantwoorden van de vragen op een eenvoudige manier moeten gebeuren, want ik zie in het forum dat er nog al termen gebruikt worden waarvan een beginneling denkt wat moet ik hier eris voor mij niks te zoeken hier want hier snap ik de ba..en niet van.
En zo zijn er wel meer vragen niet alleen van mij maar ook wel van andere beginnende imkers, zoals een gaas in een bodem, waar is dat voor, enz,enz.
En dan wil ik dit nog van het hart doen, ik vindt dit forum een uitkomst voor de imker, maar waarom moet er zo apart gereageerd worden door een persoon die een vraag ziet en denkt dat hij dat wel kan beantwoorden, met zijn manier van vragen beantwoorden.
Kan de forum beheerder hier dan niks tegen doen, want dit is niet leuk om het te moeten lezen in het forum en/of in de forum krant.
Want ik zie momenteel het forum als een plaats om ruzie te maken, en niet om vragen te stellen over de hobby.
Als ik een bericht lees, waar weer iets aan de hand is, dan heb ik het alweer gezien en ben dan weer heel snel weg, want dit hoeft dan voor mij niet.
Dit bericht geldt niet voor iedereen die in dit forum aanwezig is, het is voor 1 persoon bedoelt die naar mijn mening het forum gebruikt waar het niet voor is, en als ik dan de berichten van hem nalees dan blijkt dus wel dat er meerdere zijn die het niet met de gang van zaken eens zijn.
En is er al eerder een flinke woorden wisseling gevallen in een rubriek.
Zo dit moest mij ff van het hart, en ga nu niet vragen wie is die persoon, want ik ga geen namen vrijgeven, of in dit forum zetten.
De persoon waar het omgaat vindt zijn eigen wel in dit stukje, en hoop dan dat hij tot inkeer komt en ziet of inziet waar hij mee bezig is.
Want we zijn niet allemaal gelijk en geleerd, maar hebben wel respect voor een ander,en zijn of haar ideeën.
Groeten
Sietse